måndag 4 november 2013

Philips BeardTrimmer 9000

Vad tänker du på när du hör namnet BeardTrimmer 9000? Hur coolt är inte det namnet? Lite som något som skulle kunna vara hämtat ut Robocop tänker jag,och inte bara ett coolt namn, den har en laser, EN LASER! hur coolt är inte det??



-Vad ska det vara bra för då? - Jag svarar på frågan med en fråga.
Varför har man ett ett laserpass när man bygger ett hus? -Jo det blir rakt och det blir din skäggfrisyr när du följer laserlinjen vilket är riktigt grymt. Nu kan skägget på din ena sida bli en avspegling av den andra.

Mer då? 
Vrider du på klipphuvudet så får du ett precisionsverktyg för de mindre ytorna, och den är helt vattentät för en bra rengöring, samt att trimmern är underhållsfri när det gäller smörjning, man får även med två tillsatser för att klippa längd och det går att justera trimmern mellan 0,4-7,0 mm.


Det enda jag saknar spontant på BeardTrimmer 9000 är USB laddning som min gamla trimmer har och en så här ny och modern produkt som det ändå är så tycker jag det är lite dåligt. men i det stora hela är det en jäkligt grym produkt som jag varmt rekommenderar. 


Det är den bästa trimmern jag provat på länge för mitt skägg och det är första gången jag egentligen har någon form av "skäggfrilla".

BeardTrimmer 9000 Kostar i skrivande stund runt tusenlappen,  men sånt ändras ju hela tiden så kolla in Prisjakt <--här


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar